Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sítě WLAN pro detekci lidské aktivity uvnitř budov
Sekanina, Tomáš ; Vašina, Petr (oponent) ; Miloš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje možnosti využití sítě WLAN a bezdrátový komunikační standard IEEE 802.11n na detekci objektů nebo lidské aktivity v místnosti pro různé měřicí scénáře. Práce obsahuje teoretický popis sítě WLAN a rodiny standardů IEEE 802.11 s detailním zaměřením na standard IEEE 802.11n, respektive na jeho fyzickou vrstvu. Určitá pozornost je tu věnována i popisu šíření vln uvnitř budov. Dále popis měřicí Wi-Fi karty INTEL 5300, nástroje CSI Tool 802.11n a ovládání měřicí karty v prostředí Linux. V praktické části je demonstrována analýza paketů přenášených pomocí standardu 802.11n v módu vysoké propustnosti. Výsledky měření detekce objektů a aktivity v místnosti jsou exportovány do programového prostředí MATLAB, kde jsou analyzovány. Výsledky experimentů jsou diskutovány v závěru.
Vliv činnosti ČŠI na praxi základních škol v Praze
Oftnerová, Marina ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Česká školní inspekce (ČŠI) je v České republice jedinou institucí, která provádí externí hodnocení vzdělávacího systému. Jejím hlavním úkolem je zvyšování kvality poskytovaného vzdělávání. Cílem této diplomové práce je popsat různé druhy činností ČŠI a zjistit, které činnosti a jak ovlivňují praxi základních škol v Praze. Z výsledků dotazníkového šetření, rozhovorů s řediteli a vyjádřením náměstka ústředního školního inspektora vyplývá, že naprostá většina ředitelů - respondentů při své další práci vychází ze závěrů ČŠI, doporučení inspektorů bere v potaz a řídí se jimi. ČŠI ovlivňuje fungování škol také nepřímo:  nastavením Kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání  skrze stakeholdery  prostřednictvím své publikační činnosti  pomocí systému InspIS SET Výzkum ukázal, že většina ředitelů škol považuje inspekční činnost ČŠI za důležitou. KLÍČOVÁ SLOVA ČŠI, externí evaluace, základní škola, ředitel školy, řízení školy, kvalitní škola, zlepšení kvality vzdělávání
Využití sítě WLAN pro detekci lidské aktivity uvnitř budov
Sekanina, Tomáš ; Vašina, Petr (oponent) ; Miloš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje možnosti využití sítě WLAN a bezdrátový komunikační standard IEEE 802.11n na detekci objektů nebo lidské aktivity v místnosti pro různé měřicí scénáře. Práce obsahuje teoretický popis sítě WLAN a rodiny standardů IEEE 802.11 s detailním zaměřením na standard IEEE 802.11n, respektive na jeho fyzickou vrstvu. Určitá pozornost je tu věnována i popisu šíření vln uvnitř budov. Dále popis měřicí Wi-Fi karty INTEL 5300, nástroje CSI Tool 802.11n a ovládání měřicí karty v prostředí Linux. V praktické části je demonstrována analýza paketů přenášených pomocí standardu 802.11n v módu vysoké propustnosti. Výsledky měření detekce objektů a aktivity v místnosti jsou exportovány do programového prostředí MATLAB, kde jsou analyzovány. Výsledky experimentů jsou diskutovány v závěru.
Hodnocení kvality školy zřizovatelem
Rybová, Anna ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Urbanová, Eva (oponent)
Bakalářská práce Hodnocení kvality školy zřizovatelem zjišťuje, jaké aktivity na úrovni regionálního školství realizují zřizovatelé převážně veřejných základních škol při jejich hodnocení. V České republice je hlavní autoritou pro hodnocení kvality podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání Česká školní inspekce, jejíž celostátní působnost je ukotvena zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání. Hodnotící kritéria pro jednotlivé stupně škol schvaluje každoročně ministr školství. V letech 2009-2012 probíhal národní projekt Cesta ke kvalitě, který pomáhal školám se zaváděním interní evaluace - autoevaluace. Jedním z výstupů daného projektu jsou též doporučující kritéria pro hodnocení škol zřizovatelem. Výzkumné šetření bakalářské práce ukázalo, že zřizovatelé hodnotí činnost ředitele školy, například pro určení finanční odměny či sankce. Hodnotící kritéria pro činnost ředitele nebývají veřejně dostupná na rozdíl od kritérií pro hodnocení škol, která musí být podle školského zákona veřejná. Veřejně dostupné dokumenty s metodikou hodnocení škol poskytli dva zřizovatelé a to Městská část Prahy 6 a magistrát města Liberec. Oba zřizovatelé hodnotí školy v podobných oblastech činností a můžeme prohlásit, že jsou shodné s doporučenými kritérii, která vzešla z...
Vliv činnosti ČŠI na praxi základních škol v Praze
Oftnerová, Marina ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Česká školní inspekce (ČŠI) je v České republice jedinou institucí, která provádí externí hodnocení vzdělávacího systému. Jejím hlavním úkolem je zvyšování kvality poskytovaného vzdělávání. Cílem této diplomové práce je popsat různé druhy činností ČŠI a zjistit, které činnosti a jak ovlivňují praxi základních škol v Praze. Z výsledků dotazníkového šetření, rozhovorů s řediteli a vyjádřením náměstka ústředního školního inspektora vyplývá, že naprostá většina ředitelů - respondentů při své další práci vychází ze závěrů ČŠI, doporučení inspektorů bere v potaz a řídí se jimi. ČŠI ovlivňuje fungování škol také nepřímo:  nastavením Kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání  skrze stakeholdery  prostřednictvím své publikační činnosti  pomocí systému InspIS SET Výzkum ukázal, že většina ředitelů škol považuje inspekční činnost ČŠI za důležitou. KLÍČOVÁ SLOVA ČŠI, externí evaluace, základní škola, ředitel školy, řízení školy, kvalitní škola, zlepšení kvality vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.